2014/07/15

Hejka:)
Dzisiaj o 11:00 wróciłam od Agi do domu, i myśląc jaki mam napisać post, wymyśliłam, że opowiem Wam o tym, co robiłyśmy u niej przez ostatnie kilka dni, ponieważ wcześniej dodawał posty z recenzją dni :).
Oprócz z pięciu wypadów nad jezioro postanowiłyśmy pójść do Trójmiasta na koncert (w czwartek) i w niedzielę na kręgle/bilard, no i przede wszystkim mecz do klubu U7. Opowiem Wam tylko o tym drugim, bo o koncercie była ju,ż dość dawno notka.
Główną atrakcją były dla mnie kręgle. Pewnie dlatego, że pierwszy raz w życiu rzucałam kulą w kręgle (wiem, to śmieszne, ale serio, hahahhaha). Z początku nie szło mi za dobrze i wydawało mi się, że zaraz zrobię dziurę w podłodze, bo źle rzucałam, ale z czasem się poprawiłam, głównie dzięki pomocy pewnego pana, który zaprosił mnie i Agę do jego drużyny juniorek, które trenują w tym klubie i startują w zawodach bowlingu. Ale ja się i tak na to nie piszę. Aż tak zainteresowana tym sportem nie jestem. 
 Później zaczęlismy grać w bilard. Też nie mam do tego talentu, hahaha. Kij mi się cały czas osuwał. Moje ręce/dłonie nie są tak uzdolnione zręcznościowo.
Oprócz grania w kręgle i bilarda oglądaliśmy mecz. Kibicował Argentynie i strasznie było mi jej żał, gdy przegrała.
Po powrocie poszłyśmy od razu spać, budząć się następnego dnia o 12:30. Nienawidzę tak późno wstawać, bo potem przez cały dzień kjestem zamulona i głowa mnie boli. Czyli innymi słowy taki chill, jak w moim poprzednim poście :).
Wczoraj wieczorem pograłyśmy sobie w kalambury, które się rysowało na tablicy. Szybko się to nam znudziło, ale jest to dobra wersja dla takiego lenia jak ja, któremu chce się ewentualnie pokiwać ręką z pisakiem.
Na tę chwilę się z Wami żegnam, ponieważ jestem już trochę zmęczona. Jutro powinien się pojawić post kosmetyczny/pielęgnacja twarzy.
Dobranoc! :)))




22 komentarze:

  1. Fajnie, że miło spędziłyście czas :) Pistacje- mmm :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak pierwszym razem pojechałam na kręgle ,była taka sama sytuacja jak u Ciebie :)
    Fajnie spędziliście czas ! : )
    Ja także oglądałam mecz ... :)

    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa notka i swietne zdjecie. Fajnie, ze milo spedziliscie ten czas. ;*

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/07/recenzja-baby-lips-i-haul-z-kolonii.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że miło spędziłyście czas ! :D

    Czy to są pistacje ? :o Pyychaaa ! <3

    http://tinaa-tinaaa.blogspot.com/ zapraszam na nowego posta.
    Mam nadzieję, że skomentujesz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że tak miło spędziłyście czas^^ Obyś miała więcej takich fajnych dni^^ Śliczne zdjęcia i narobiłaś mi trochę apetytu :D
    padzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, ale mi narobiłaś smaka! Fajnie, że dobrze sie bawiłyście :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/ - zapraszam na nowy post ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :)

    www.mili-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie spędzone dni. Kocham takie urozmaicenia i próbowanie nowych rzeczy. Nie przejmuj się, ja nigdy nie grałam w kręgle, a w Bilarda to może z 5 min i też mi nie szło :D
    Smakowicie wyglądają te pyszności na zdjęciach ♥

    http://aniaas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam!! Pistacje! :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :)
    ciekawa notka :)
    masz niesamowicie piękny wygląd bloga :)
    Pozdrawiam :)
    buziaki :**
    .........................
    może obs za obs daj znac u mnie na blogu
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypady nad jezioro najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez Ciebie mam ochotę na frytki! :C

    może wspólna obserwacja?
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  14. Narobiłaś mi straszną ochotę na pistacje i w ogóle wszystko co tu jest! Super post
    Przy okazji zapraszam do mnie bahmies.blogspot.com dopiero zaczynam więc każdy komentarz jest dla mnie ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham pistacje :)

    ja już obserwuję :)
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. FRYTKI <3
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym. Dopiero zaczynam
    OBSERWUJ=OBSERWUJ
    Zapraszam :)
    http://fashion-is-my-life15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisałaś,że zaobserwowałaś ale nie widzę Twojej ikonki wsród obserwujących!

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super zdjęcia! Uwielbiam pistacje i kolorowe koktajle :)) Fajnie, że spędziłaś tak miło te dni :))
    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. odpowiesz na pare pytań ?
    1. ile lat ma twoja siostra? kiedy się urodziła?
    2. ile masz wzrostu?
    3. ile ważysz?
    4. kiedy się urodziłaś?
    5. kiedy twoja siostra się wyprowadziła z domu, ile miała lat?

    OdpowiedzUsuń