2014/07/06

Heiiheii :).
Myślałam, że post z pytaniami i odpowiedziami będzie trochę później, ale dość sporo ich się od wczoraj nazbiero. Przynajmniej na tyle, żeby Was nie zanudzić, a także, żeby nie robić tej notki bez sensu. Pytania są przeróżne, zauważyłam jednak, że najwięcej jest związanych z moim blogiem bądź ogólnie blogerskim światem. Bez dłuższego rozpisywania się, zaczynamy!

1. Kim dla Ciebie są czytelnicy?
 - Oczywiście kimś bardzo ważnym. To do nich kieruję, to wszystko, co tutaj piszę. Dają mi pełno rad w formie komentarzy. Bez nich mój blog by nie istniał.
2. Co zainspirowało cię do założenia bloga?
- Ci, którzy czytają mojego bloga od dawna, wiedzą, że główną inspiracją był blog Lucy. Na początku byłam uzależniona od jej filmików na youtube, potem dowiedziałam się, że ma bloga, zaczęłam wchodzić na inne, i tak jakoś powstał w końcu mój :).
3. Jak długo prowadzisz bloga?
- Powstał pod koniec sierpnia, wcześniej prowadziłam photoblog'a, ale stwierdziłam, że tam piszę 'dla nikogo' i przeniosłam się tutaj. Czyli niecały rok go prowadzę.
4. Miałaś kiedyś tak, że nie wiedziałaś o czym napisać?
- Bardzo często tak mam. Zwłaszcza po dłuższych przerwach w pisaniu notek. Dlatego teraz staram się od razu zapisywać wszystkie pomysły na posty w moim notatniku.
5. Jesteś oszczędną osobą, czy nie za bardzo?
- Trochę w sumie tak. Zależy ile mam. Jeśli zaoszczędziłam dość sporo pieniędzy, to pozwalam sobie pójść na większe zakupy po galerii, a jeśli jest ich mało, to żałuję każdego grosza.

6. Plany na życie? 
Co się stanie, to się stanie. Jeśli chodzi o pracę, to nie nie mam pojęcia, bo moje zainsteresowania zmieniają się co minutę. Jeśli chodzi o życie rodzinne, to chciałabym mieć kiedyś dzieci, ale kiedyś, przed 30-stką, ale nie od razu po 20-stce.

7. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Tak jak wczęśniej napisałam - nie mam pojęcia. Najdłużej trwające marzenie o pracy, to było behawiorystyka, czyli musiałabym się nauczyć psychologii zwierząt, chodzi najbardziej o psy i zostać szkoleniowcem ich. Ale nie jestem jeszcze do tego całkowicie przekonana.

8. Wiążesz swoje życie z blogiem?
Absolutnie nie. To są zupelnia dwa różne światy. To znaczy pokazuję tu siebie, czyli w pewnym sensie to się wiążę, ale nie jest tak, że blog wchodzi w moje życie prywatne. 
9. Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś szorty? (pytanie trochę z innej beczki, hahah xD)
- Ze Stradivariusa. Ten sklep powinien się znaleźć w każdej większej galerii, polecam odwiedzić go w tym tygoodniu, bo są niesamowite wyprzedaże! :)
To wszystkie pytania. Mam nadzieję, że większość z tych odpowiedzi jest dla Was nowością, i nigdy tego tutaj nie pisałam, bo inaczej ten Q&A nie miał by sensu. 
Jutro będę przerabiła filmik z outfitami. Możliwe, że jeszcze dodać jakieś inne stylizacje, ale nie jestem pewna. Najszybciej możecie się go spodziewać jutro/pojutrze, a na pewno w tym tygodniu.
Dobranoc! :)))

12 komentarzy:

  1. Moją inspiracją też była Lucy. Koleżanka mi ją pokazała i jakoś założyłam swojego bloga :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodenki ;*

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne szorty, bardzo fjane odpowiedzi. Fajnie, że sądzisz tka o czytelnikach, to bardzo miłe. :)
    Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu!
    link do rozdania - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne Q&A ! Dawno nie wchodziłam na twojego bloga a nie mam pojęcia czemu, bo mam go od dawna w obserwowanych no ale dobrze że już tu jestem ♥ Ps. bardzo ładne i przejrzyste zdjęcia :D


    http://juka-juku.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój koń nazywał się Londyn :) Fajnie piszesz, widać z twoich odpowiedzi że jesteś rozsądna. Obserwuję i licze na rewanż :)

    lawendoweciasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz pięknego psa! I cudowne to miejsce.. naprawdę można się zakochać ;) Co do tego, kim chcę zostać w życiu, to także nie wiem :D Co chwilę zmieniam plany :D
    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny piesek ♥ I bardzo podobają mi się te szorty, czytelnicy są dla mnie tym samym co dla Ciebie ♥♥

    oliwqa-writes.blogspot.com - w wolnej chwili zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już cię zaobserwowałam :)
    Twoja kolej ;*
    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń