2014/07/08

Hejka wszystkim :). Dziś jest jeden z dni, w których nie wiem co mam napisać na wstępie.
Zdecydowaliśmy się z Agą i jej mężem, że pojedziemy na plażę do Karwii, ale niestety tylko ja się skusiłam na kąpiel, ale nie była jakaś intensywna, ponieważ fale mnie przewalały, hahaha. Mam w tej chwili lekką traumę na morze.
Po drodze do domu wstąpiliśmy do Lidla i kupiliśmy jedzenie do grilla, czyli mięso, bagietki, i inne rzeczy, no i zrobiliśmy potem grilla, na którym się baardzoo najadłam, z resztą jak zawsze, haha.
Później robiliśmy sobie zdjęcia i filmy z moją siostrą, niektóre z nich ukażą się na filmiku prawdopodobnie w tym tygodniu :).
Aktualnie jestem po ćwiczeniach na siłowni. Moja siostra zaczęła ćwiczyć, a ja byłam ciekawa co dokładnie tam robi i wyszło, że robiłam wszystkie ćwiczenia z nią, czyli plany na wakacje się realizują, bo z biegania póki co też nie zrezygnowałam.
To tyle na dzisiaj, good night! :)))



10 komentarzy:

  1. Cudowny blog , post , Ty , wszystko.. *.* + zapraszam : http://thelovemeforever.blogspot.com/ :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham grill <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe malutki grill :o

    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, grill. Narobiłaś mi chęci na jedzenie! :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmm pycha! : )

    Świetna notka.

    martensik.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Łosoś? Uwielbiam ryby! Ja sobie ciągle obiecuję, że poćwiczę i zacznę biegać, a i tak nic z tego nie wychodzi, ale muszę się w końcu wziąć w garść i ogarnąć, bo kondycja sama się nie polepszy :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    www.riabooking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam ... :).Kocham łososia <3.Najwspanialsza ryba ,ja musze w końcu rodziców na grila namówić ,haha XD
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmmm pychaaa! :)

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam to wygląda świetnie :3
    ja też biegam :p


    blue95strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń