2014/08/24

Hejka :)
Od czwartku jak wiecie jestem u siostry. Prawdopodobnie już jutro jadę z powrotem do domu i zaczynam robić dalej przemeblowanie pokoju. Również mój blog zbliża się do 300 obserwatorów, jak i również do pierwszych jego urodzin, które nastąpią 1 września :). Chciałabym zrobić wspaniały post, bo w końcu wypadałoby.
Koniec tych ogłoszeń parafialnych. Wczoraj i dzisiaj pojechałam z Agą i jej psem na zawody Agility do Sopotu. Niestety nie zdobyła żadnego miejsca, ale liczy się tzw. 'fun', czyli radość z tego, co się zrobiło :). Ale i tak poszło jej bardzo dobrze. 
Wczoraj poszłam na jej plac z torem Agility z moim psem i stwierdziłyśmy, że w październiku idziemy razem na takie zawody do Annówki :).
2 tygodnie temu mówiłam, żeby się nie martwić, bo jeszcze dużo wakacji zostało. Myślałam, że chociaż w te ostatnie 3 tygodnie będą dla nas litościwe i będą się dla nas dłużyć. Coś chyba nie wyszło im, bo musze w tym tygodniu kupić przyborny szkolne i zeszyty, hahaha.
W sumie, to się cieszę, że niedługo będę mogła się spotkać ze znajomymi ze szkoły, bo w czasie wakacji było to bardzo trudne.
Lecę już, zaraz z agą będziemy oglądać serial 'Arrow'. Bardzo polecam, wciąga! :)








 Azja :)

Nuda wzięła aparat xD

Niestety nie mam zdjęć Azji (psa Agi), ponieważ robiłam im tylko filmy, które możliwe, że dam radę pokazać Wam jeszcze dzisiaj.

11 komentarzy:

  1. Widać, że zdrowo tam było. Kocham Sopot.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zawodu, :) Wow, prowadzisz już bloga rok, gratulacje :) Mój blog obchodził swoją pierwszą rocznicę w czerwcu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że twoja koleżanka nic nie wygrała, ale ważne, że dobrze się bawiłyście. :D


    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do szortów z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com






    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałabym mieć psiaka, którego brałabym na wystawy :D


    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że świetnie się bawiłaś :D

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie bylam na takich zawodach;p
    Obserwuje;d i licze na rewanz;d
    Zapraszam;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia , muszę się wybrać na takie zawody . :) .
    Obserwuję cię , co powiesz na obserwację za obserwację ( z góry dziękuje ) :)
    Jej zaobserwowałam i jest 300 obserwatorów :D
    http://stylowaokularniica.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, śliczniutki pieski:) Życzę Ci powodzenia w blogowaniu, ja bloguję dopiero cztery miesiące, ale tobie gratuluję:))))))))))))))) Zaobserowałam http://l0ve-l0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tym serialem! Mnie bardzo wciągnął, aż tak, że na internecie obejrzałam 2 sezon, który dopiero do TV wchodzi :D
    Nigdy nie byłam na takich zawodach.


    justlife-jurka.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń