2014/12/22

Witam
Nadeszla chyba oczekiwana przez wszystkich przerwa swiateczna, ktora w moim przypadku trwa az 19 dni! Mam nadzieje, ze bede teraz tutaj duzo czesciej zagladala, oby hahaha.
Jak pisalam we wczesniejszych postach - mialam dosc duzo problemow w listopadzie i grudniu. Chodzi mi bardziej o psychiczne, ale z nauka tez. Po wielu rozmowach z przyjaciolmi, a zwlaszcza z moja siostra ogarnelam sie i wrocilam lub jeszcze wracam do mojego starego, normalnego zycia :).
Dobrze tez mi zrobi i wlasciwie juz robi tak dluga przerwa od nauki. Wreszcie moge spac sobie nawet 12h, a nie jak w czasie szkoly - max 5h. Staram sie nie myslec, szczegolnie w tym okresie, gdzie zblizaja sie swieta, o jakichkolwiek problemach. Zostalo mi jeszcze 16 dni na pelne odstresowanie sie i wrocenie do szkoly jak po praniu hahaha.
Przyznaje, ze opuscilam sie troche w nauce, ale to raczej nie tylko dlatego, ze nie mialam checi, ale rowniez sily. Gdy zmuszalam sie do uczenia, to po przeczytaniu 2 linijek oczy mi sie zamykaly, a na czwartej juz spalam. I to nie zalezalo od godziny, bo dla mnie nie ma roznicy czy sie ucze o 18.00, czy o 23.00, i tu, i tam zasypialam od razu haha.
W ostatnim tygodniu/2 tygodniach szkoly zaczelam dosc czesto spotykac sie z przyjaciolmi i nie zmarnowalam ani chwili czasu, takie wyjscia poprawiaja mi bardzo humor i samopoczucie :).
Jedyne, co mnie w tym momencie smuci, to to, ze olalam troche spacery ze Sky'em. Wychodze z nim raz na tydzien/2 tygodnie, a kiedys zdazalo sie, ze wychodzilam z nim 3-4 razy dziennie, wiec zmienilo sie duzo. Pogoda tez swoje robi. Calymi dniami pada deszcz.  A co najsmutniejsze - zero sniegu, co powoduje mniej swiateczna atmosfere. Ja osobiscie praktycznie w ogole nie czuje, ze za dwa dni bedzie wigilia. Juz wystroilam z mama choinke, spakowalam prezenty, a swiat kompletnie nie czuje. Wydaje mi sie, ze mamy caly czas listopad.
Zdjecia sa z ostatnich dni/tygodni. W srode bylam z Natalia na sesji zdjeciowej i w nastepnych postach pojawi sie duzo zdjec takze z nia :))). Robi przecudne fotki, a bynajmniej mi sie bardzo podobaja ♥.






 Moja mama pomalowala mi dzisiaj wlosy na czarno/ciemny braz. Mial wyjsc na calych wlosach bardzo ciemny braz, a wyszlo, ze taka jest polowa wlosow, a koncowki sa czarne hahaha.


W sobote tydzien temu bylam na biegach na orientacje. Tez robie o tym projekt edukacyjny w szkole i razem z Marta poszlysmy nagrywac wywiady z zawodowymi biegaczami, ktorzy trenuja ten wspanialy sport dobre kilka/kilkanascie/kilkadziesiat lat :).


Za tydzien w niedziele, czyli 28.12 jade na koncert Dawida Kwiatkowskiego. Ostatni raz bylam jakies pol roku temu, wiec chcialabym posluchac jego nowych piosenek na zywo znowu :).

To tyle na dzisiaj. Jutro powinien sie pojawic kolejny post, poniewaz mam juz zrobione zdjecia i sie zastanawiam, czy nie zaczac pisac go juz dzisiaj, bo jutro mam strasznie zwariowany dzien. Gotowanie, sprzatanie w domu i u dziadka, no i musze w koncu postawic wszystkie ozdoby i dekoracje swiateczne w moim pokoju. Dobrze, ze juz dzisiaj wystroilam choinke i spakowalam prezenty, ufff. Dobranoc! :)))

10 komentarzy:

  1. Potrzebowałam takiej przerwy. ;) Już mam dość tej codziennej nauki.
    Na zdjęciu nie widać, że końcówki są inne. Bardzo ładnie wygląda ten nowy kolor włosów. :)

    Wesołych Świąt!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy dobrze się prezentują ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. w końcu wolne ;D
    Super zdjęcia :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to strasznejak nam ten dzień ucieka. I coraz mniej sie chce robić, szkoda bo sie nie chce robić tyle rzeczy ile w lato.
    Fajne zdjecia i miłych zabaw na koncercie!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju zazdroszczę koncertu ;D śliczne zdjęcia.
    Wesołych świąt! jestemfolta.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia <3
    Wesołych świat!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia. Kocham sesje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post
    Would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :) Życz Ci udanego koncertu :)
    http://olaa-olaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń