2014/12/23

                                                                                 CHRISTMAS TAG ♥
                                           
                                           1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
 Jakies 3 dni przed wigilia zaczynamy u mnie w domu generalne sprzatanie, gotujemy potrawy na wigilie i swieta                                                      (to 23-24 grudnia), dekorujemy dom w srodku i podworko.




                                        2. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?
                        Od jakos dwoch lat ozdabiamy nasza choinke na zloto-czerwono. Oczywiscie swiatelka                                                                                                           musza takze na niej zagoscic.




                                                 3. Jak wygląda twój pokój w czasie okresu świątecznego?
           W tym roku jeszcze w ogole sie nie zabralam za dekorowanie go, ale mysle, ze zrobie to jutro. Co roku                                                     stawiam na parapecie mala choinke i rozne figurki/ozdoby swiateczne.

                                                 4. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?
           Sama sie sobie dziwie, bo... ubrania. Nigdy nie chcialam dostawac ubran, a zwlaszcza jak bylam w podstawowce. Bylo to cos dla mnie malo waznego hahaha, wolalam sama kupic cos, co na 100 % bedzie mi sie podobalo i bedzie pasowalo. A odkad jestem w gimnazjum i stalam sie duzo bardziej samodzielna, to gdy dostane                             jakis ciuszek, ktory bedzie na mnie zle lezal - pojde sobie go wymienic po prostu.




                                                              5. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film? 
                     Oczywiscie Kevin :). Jednak nie wiem, ktora czesc mi sie bardziej podobala, obie sa swietne! ♥
                                           
                                        6.Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?
Szczerze mowiac, to nie wiem, bo nigdy na wigilii nie jem takich specyficznych dla tego okresu potraf. Jesli chodzi o moj dom, to potrawy wigilijne z roku na rok nam sie zmieniaja. Jednak na stole zawsze jest barszcz,                                                                                 ktore oczywiscie nie jem/pije, bo go nie lubie hahaha.


                                                                       7.Czy kupujesz rodzinie prezenty?
                           Tak. Od jakich 3-4 lat. Wczesniej robilam recznie jakies nieestetyczne 'prezenty' hahaha.

                                              8. Jak wygląda twój dzień i twojej rodziny 24 grudnia?
    Wszyscy od rana cos robia. Tu jeszcze trzeba posprzatac, tam ugotowac cos, zrobic salatki. Jakos o 13.00 zaczynaja sie przygotowania do wigilii. W tym roku jedziemy do mojej siostry, takze musimy tylko siebie przygotowac na szczescie hahah. Okolo 16.00 wyjezdzamy, o 17.00 wigilia i jesli idziemy na pasterke, to o 22.30.






                                                                           9.Ulubiony świąteczny kolor?
               Nie bede oryginalna, bo chyba jak wszyscy odpowiem, ze czerwony :). A jest jakis inny kolor hahah? :D
                                                                 
                                                              10.Otwierasz prezenty rano czy w Wigilię?
                                    W wigilie, jakos 1h po rozpoczeciu jej. Gdy wszyscy sie najedza i nagadaja :).



                                                            11. Święta spędzasz w domu czy po za nim?

W domu. W pierwsze swieto przyjezdza rodzina, a w drugie nie wiadomo jeszcze. Mozliwe, ze odpoczywamy w gronie tylko domownikow, chociaz ja osobiscie bym wolala, zeby znowu ktos do nas przyszedl.

33 komentarze:

  1. Fajny Tag :)
    Obs ?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I followed you now

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag, też robiłam go u siebie :))
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt ! ♥
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje :) Super tag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag. Można się dużo o tobie dowiedzieć;-)
    mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tag :)

    ♥Zapraszam dziś do mnie na live, wszystkie informacje na blogu:

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję :)
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy i bardzo fajny tag :)

    Co powiesz na obs za obs ? Jak coś ja już obserwuje :)
    http://zelcia.blogspot.com/ 

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi na pytania :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Mam miłą nadzieję, że zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. very nice post. I love the decor, so cute and cozy :)
    great blog, very inspiring
    lets follow eachother! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo uwielbiam czytać odp do tego tagu :D
    Super masz wygląd bloga ! Sama robiłaś ? :D


    Mój blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale bardzo mi się tutaj podoba i myślę, że będę wpadać częściej ;) przy okazji zapraszam na mojego nowopowstałego bloga: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ! ♥ może obserwujemy daj znać u mnie ;)

    zapraszam http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wnioskuję po Twoich odpowiedziach ,że wolisz bardziej rodzinne święta niż te takie mniejsze. To tak jak ja - ja osobiście uwielbiam mieć w ten dzień wszystkich obok siebie czyli ok 20 osób. Mój ulubiony to też czerwień ale w połączeniu z granatem. Piękne zdjęcia, aż nabrałam ochoty na pierniczki. :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło, Ada :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia :)))
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    obserwujemy?
    http://bulcia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam dać znać,więc już obserwuję. Liczę na uczciwy rewanż :)

      Usuń
  19. no to ja juz obserwuję ♥

    http://rlywhie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny Tag : ) . Pozdrawiam !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo bardzo f.
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  22. genialny post ♥
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/12/choies.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny tag! ♥
    Zapraszam, nowy post na blogu (najlepsze wspomnienia z Londynu) ;>
    http://us-life-us-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia.
    Ja na ogół nie znoszę czerwonego koloru, jednak nie wyobrażam sobie bez niego świąt :)

    Pozdrawiam serdecznie i z miłą chęcią zaczynam obserwować Twojego bloga :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana do LBA! :) Wszystkie informację w tym poście - http://talaa-tala.blogspot.com/2015/01/lba.html :* PS. Świetny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też chciałam dostać jakieś ubrania, ale w tym roku dostałam tylko pieniądze i słodycze. ;) Chociaż w sumie mogę pójść i sama sobie coś kupić.

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia. Ciasteczka są cudowne :) x.

    OdpowiedzUsuń