2015/03/30

Hejka
Nie wiem jak u Was, ale ja tylko marzę o środzie i o tym jak wrócę ze szkoły i położę się na łóżku, oglądając jakiś dobry serial czy film, lub czytając książkę, a przy tym jeszcze jedząc pokrojone na talerzu moje ulubione owoce. 
No ale niestety, trzeba się przemęczyć i wytrzymać jeszcze te 2 dni szkoły, gdzie jutro muszę zaliczyć 3 sprawdziany: z matematyki, geografii i ilość basenów, które przepłynę w ciągu pół h, czyli taki jakby basenowy cooper. 
No a w środę jeszcze kartkówka z dość ciężkich i długich tematów z historii. Jednak mimo wszystko cieszę się, że wrócił mi zapał do nauki i chociaż strasznie nie chcę mi się nawet otworzyć zeszytu, to potrafię się do tego zmusić i wykłóć się na pamięć wszystkiego. Bo nie ukrywam, że przez dłuższy czas miałam na to totalną zlewkę. Teraz muszę łapać same dobre oceny, jeśli chcę mieć pasek na świadectwie, co w moim przypadku jest już wyjątkowo trudne, więc się muszę mocno o to postarać.
A co ogólnie u mnie? Hmm.. dzisiaj byłam strasznie zmęczona, nie wiem sama czym, ale to chyba wina pogody, jaka panuje u mnie. Cały dzień pada i podobno ma tak wyglądać do świąt (włącznie).
Moja mama ma niedługo imieniny, a od razu tydzień po nich urodziny, więc też muszę się pooglądać za jakimś prezentem dla niej. Cieszę się, że nie czyta mojego bloga hahaha. 
No i prawdopodobnie na Wielkanoc przyjeżdża moja kuzynka z Belgii z jej mężem i dziećmi, z czego się strasznie cieszę.
Nie mogę się za długo rozpisywać, ponieważ muszę się zabrać za wkuwanie matmy i geografii, chociaż już ją trochę umiem. Mam szczęście, że zapamiętuje bardzo szybko słowa i jestem wzrokowcem, czyli ułatwia mi zapamiętanie, gdzie leży dane państwo np.
Też jesteście wzrokowcami?

Życzę Wam miłego wtorku i obyście tak jak ja wytrzymali do środy, dobranoc :).





13 komentarzy:

  1. Ja jestem kinestetykiem, więc najlepiej się uczę gdy chodzę :)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem strasznym wzrokowcem. :D Na maturze pamiętam miałam obrazki w głowie z zeszytu.

    http://anorelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem wzrokowcem! :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem wzrokowcem ;) Miłej nauki życzę ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że się świetnie rozumiemy... też marzę o środzie by móc zagościć mym łożu na dłuższy czas. :)
    Powodzenia w sprawdzianach ! Ja na szczęście do końca mam już spokój poniekąd z nauką (czyt. żadnych sprawdzianów zapowiedzianych).
    http://czekoladazrana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdecydowanie wzrokowcem, ale rzaaadko si uczę :)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No to byle do środy :)))
    Pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem raczej słuchowcem :D

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaję mi się, że jestem wzrokowcem ale nie jestem pewna, hah :)
    Świetne zdjęcia :*
    Na szczęście już mam wolne :D

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem wzrokowcem. Juteo już środa, a potem tydzień wolnego :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem wzrokowcem, wszystko musze mieć na kolorowo! :D

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem raczej słuchowcem.U mnie w szkole egzamin szóstoklasisty jest na szczęście dopiero po świętach,więc mam dzisiaj wolne aż do środy.Też jestem w szóstej klasie i trochę się stresuje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I doczekaliśmy się środy <3
    Wesołych świąt!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń