Heii
Mimo, że znacie mnie już trochę i wiecie mniej więcej jaka jestem, jaki mam charakter, jak wyglądam, co lubię, a czego nie, postanowiłam co parę miesięcy dodawać taki post, ponieważ zmienia się moje hobby, charakter, no i oczywiście wygląd, co można wywnioskować na zdjęciu poniżej:

Moi znajomi chyba mają rację, jestem ruda XD.


♥ 18 czerwca będę obchodzić moje 15 urodziny
♥ chodzę do 2 gim
♥ farbowałam parę razy włosy
♥ przez co mam taki kolor jaki mam i są one bardzo zniszczone już
♥ mam brązowo-zielone oczy
♥ bardzo często zmieniam zdanie
♥ chciałabym studiować w przyszłości psychologię. Jednak nie wiem czy zwierzęcą, czy ludzką
♥ biegam codziennie albo co dwa dni
♥ jestem humanistką
♥ nie znoszę przedmiotów ścisłych
♥ zaczęłam się mocniej malować w drugiej klasie gimnazjum, choć i tak jest to lekki makijaż
♥ dużo inaczej patrzę na świat niż moi rodzice (nie uwzględniam takich wypadków, jak kradzieże, itp., przed którymi moja mama mnie często ostrzega, innymi słowy - wierzę bardziej w ludzi)
♥ nie lubiłam kiedyś czytać książek. Na szczęście to się zmieniło. Jednak nie czytam ich, gdy są one wierszowane
♥ mam psa (Sky) i kota (Puma)
♥ uwielbiam dekorować mój pokój lub cokolwiek innego
♥ nie umiem utrzymywać kontaktów z bliskimi (chodzi o to, że np. nigdy nie napiszę do kogoś pierwsza 'hej', bo po prostu nie lubię albo może boję się, że komuś będę przeszkadzać, sama nie wiem. Ogólnie lubię z ludźmi pisać i rozmawiać)
♥ byłam strasznie nieśmiała jeszcze niedawno, teraz jest z tym lepiej, ale i tak wielu rzeczy chyba nie odważyłabym się zrobić
♥ kiedyś dużo więcej czasu spędzałam na fb, teraz nie mam na to czasu za bardzo
♥ nie jestem osobą leniwą i raczej nie było dnia przez ostatnie kilka/naście lat, żebym nie wyszła z domu. Rzadko kiedy się nudzę


♥ uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu. Dlatego staram się oprócz biegania też wychodzić codziennie na spacer z moim psem
♥ mam do mojej szkoły ok. 3km, z czego się w sumie cieszę
♥ chodziłam przez rok na szkółkę taneczną, gdzie się "nauczyłam" tylko podstawowych tańców
♥ " ", bo kompletnie nie umiem tańczyć :D
♥ ani śpiewać, chociaż bardzo to lubię, ale robię to raczej tylko wtedy, gdy jestem sama
♥ mam siostrę, która od ponad 7 lat nie mieszka już ze mną (ma swoją rodzinę)
♥ więc czasami czuję się trochę w domu jak jedynaczka, ehhh
♥ prowadzi ona szkolenia i agility dla psów, na które czasami uczęszczam (w sumie tylko na agility)
♥ nie utrzymuję żadnych kontaktów z moją było klasą, ewentualnie z osobami, który były w innej klasie w podstawówce
♥ jeśli miałabym wybierać, która szkoła mi się bardziej podoba, wybrałabym gimnazjum
♥ szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie mnie w liceum
♥ ponad rok temu nagrywałam filmiki na youtube, a właściwie czasem a yt dawałam, ale częściej na bloga, z których się teraz śmieję hahahah, filmiki na "bardzo" wysokim poziomie XD
♥ właściwie to mam naprawdę świetny ubaw, gdy oglądam moje stare posty
♥ przeważnie ubieram się na czarno, biało lub szaro



♥ prowadzę kalendarz w formie notatniku, ponieważ o wielu rzeczach zapominam
♥ ale ogólnie mam dobrą pamięć, jeśli chodzi o np. wiersz czy wykucie się na pamięć jakiejś lekcji z biologii lub czegoś innego
♥ moja kuzynka mieszka dosłownie za ścianą
♥ od dłuższego czasu staram się w miarę zdrowo odżywiać, chociaż i tak zdarza mi się zjeść coś mniej zdrowego
♥ uwielbiam lato i wysoką temperaturę, wtedy spędzam praktycznie cały dzień na dworze
♥ ale gdy pada też jest dobrze, bo mam czas załatwić wszystkie domowe obowiązki. Poza tym w sumie chętnie też wtedy wychodzę na dwór, bo uwielbiam takie ulewy
 ♥ potrafi mi się zmieniać bardzo szybko humor, ale zawsze potrafię znaleźć jakiś powód do szczęścia :)



blouse - Zara | tracksuits - sklep miejski (Bajarek) | necklace - Pepco

Komentarze

  1. Super fakty, ja nie potrafię pisać o sobie faktów:)
    Śliczne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i cudowne zdjęcia ; )
    Może wspólna obserwacja ?
    http://dariaanowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre fakty, jestem też w twoim wieku więc piona! :) super zdjęcia :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fakty. Przynajmniej dowiedziałam się o Tobie wiele więcej :D
    Bardzo ładne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe fakty i piękne zdjęcia :3 wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne fakty :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały post ♥
    zapraszam do mnie http://aiszainfashionland.blogspot.com/
    za każdy komentarz odwdzięczam się

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne te zdjęcia, takie wesołe:)

    http://jak-wloczykij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne fakty ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty